3. července 2013

Květovaná bundička

Zdravím, 
tak i já jsem podlehla květovanému oblečení, určitě každý má tento hit jara a léta 2013. Já si pro začátek koupila květinovou bundičku, která se mi vážně líbila a musela jsem jí mít, nádherně se dá sladit k jednoduchým věcem, určitě přidám časem outfit s touhle bundičkou. Musím teda uznat, že jsem s ní spokojená.
Dále jak se určitě objeví v mém wishlistu bych si chctěla pořídit ještě tílko-triko, podle představ jsem viděla úžasný v Praze v Mangu, bohužel neměli velikost, tak doufám, že na něj někde narazím :-)
Musím se omluvit, že přidávám pouze fotky, ale nevidíte jí naposled :-)

A co vy? Máte také něco květinového? :-)




Flowered jacket - Gate

14 komentářů:

  1. Thank you so much for the follow,dear.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Lovely greets,hope you visit my blog again...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I definitely visit your blog, I perhaps that you too :-)

      Vymazat
  2. ježiši!! ta je skvělá!! :-O
    přesně takovou chci :D takže.... směr Gate! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D
      I když Gate extra nemusím, někdy se tam najdou fakt kousky :-D

      Vymazat
  3. Ta je naprosto úžasná!
    Taky jsem na jaře podlehla a koupila si květinové kalhoty :)

    OdpovědětVymazat
  4. I really love it!!
    I love floral bomber jacket :-)

    Have a lovely day

    xoxo

    Piera Anastasia

    OdpovědětVymazat
  5. nemám a málokedy sa mi takéto veci páčia, ale táto je skvelá.^^

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, ani u mě by se to bez květinové bundičky neobešlo. Jen bohužel nemůžu najít outfit, kde jí mám na sobě. tmavomodrá se světlými květy růží.

    OdpovědětVymazat