15. července 2013

Prázdninový den

Zdravím,

omlouvám se, že jsem tu teď dlouho nebyla, jsou prázdniny a většinu času trávím se svým přítelem, tudíž se sem dostanu méně než obvykle..

Dnes přidávám recenzi na nový BB+ cream od Anew a letní čepičku, kterou jsem si pořídila o víkendu.


Musím uznat, že tento BB+ cream je naprosto úžasný. Doporučuji ho naprosto každé ženě, která nechce zatěžovat svou pleť make-upem. Používám ho místo make-upu i místo pudru. BB cream má úžasné složení, které se hned vstřebá a zanechá vaši pleť hebkou a matnou, zanechá pleť dokonalou a sjednocenou.Potěšila mě i světlá barva. Vyzkoušela jsem dost BB creamu, ale tento mi sedl  dokonale. Navíc je vhodný pro všechny typy pleti a při delším užívání oživuje, má ochranný faktor SPF 20.
= 10/10



O víkendu jsem si koupila tuhle skvělou béžovou letní čepičku v I'am. Dlouho jsem po takové koukala a nakonec jsem jí musela mít

Jaký BB cream používáte vy? A jak si užíváte dní?

4 komentáře:

  1. Super recenzia :) Už by som konečne mohla aj ja vyskúšať nejaký BB cream keď furt naň čítam samé dobré veci :) A čiapka je krásna :)

    Na mojom blogu práve prebieha GIVEAWAY tak ak by si sa chcela zapojiť budem veľmi rada :)
    http://bibischw.blogspot.sk/2013/06/giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ppořád přemýšlela vyzkoušela jsem od miss sporty atd a nevyhovovaly, vyzkoušela jsem tento a vážně jsem spokojená :-)
      Děkuju :-))

      Vymazat