3. července 2013

Mintová barva?

Zdravím,
nemohla jsem to vydržet a krátce jsem vám chtěla napsat ještě jeden článek. Všimla jsem si, že poslední dobou je hit mintová a s ním i mint lak :-). I já jsem neodolala a nalakovala jsem si nehty mintovým lakem :-), poslední dobou jsem podlehla i mintovému oblečení a pořídila aspoň tílko, které určitě uvidíte v ňákém outfitu a také jsem neodolala obalu na mobil :-) 

Máte také rádi mintovou?








8 komentářů:

  1. nice colour,
    remember me of 'tiffany&co' ;D
    love,
    anna

    OdpovědětVymazat
  2. Beautiful color!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  3. I absolutely love mint nails!! Beautiful color for summer girl! :)

    http://www.leopardmartini.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you for your comment in my blog- i adore mint nails too, it's a very trendy color.

    OdpovědětVymazat