17. července 2013

Zázrak na akné!

 Zdravím všechny holky vlastně i kluky,
dnes jsem byla u kadeřnice a konečně nemám asymetrické vlasy :-D sice je mám na delší mikádo, ale konečně mi vlasy budou růst stejně, později přidám fotku..
Dále jsem si konečně založila votočvohoz, který najdete v menu napravo pod ikonkou, nebo také podle jména: thevoguebyme       Založila jsem ho předvčerejškem a už jsem prodala 2 věci, z čehož mám vážně radost, věci které mi jsou malé či je nenosím můžu skvěle poslat dál!
A nakonec konečně zázrak na akné a pupínky, někde jsem četla, že existuje levná a učinná mastička, po které akné zmizí, či se výrazně zmenší, neváhala jsem a ZINKOVOU mast, jsem vyzkoušela.. Po vyčištění pleti jsem mast nanesla, stačil vážně trošek a vážně skoro nic už na pleti nezůstalo!! Jsem vážně spokojená a chci poděkovat každému kdo na tenhle zázrak přišel.. mimochodem mast mě vyšla asi na 60,- Kč a vážně jí chci pochválit!..
Ještě se vám omlouvám, že jsem s sebou nevzala foťák tudíž přidávám fotku z netu ..



Žádné komentáře:

Okomentovat