2. července 2013

Moje všechno, moje naušnice

Zdravím,

nemohla jsem nesdílet, mojí lásku, kterou jsem si nedávno pořídila. :-D Ano stojánek na náušnice, který naprosto zbožňuji. Naskládala jsem si na něj náušnice, které poslední dobou nosím..

 Všude jsem viděla samé stromečky a baletky, na které se podle mého vejde málo a musí zabírat stůl, či poličku, kterou v pokoji zatím nemám, jelikož jsem nově zabydlená a teprve časem přicházím na to co potřebuji.

 Tento stojánek má účel v 1/3 na náušnice v 2/3 na náramky a v 3/3 na řetízky, jelikož náramky nosím jen občas a z hlediska řetízků mám jeden, který většinou nosím a nevyměňuji, vyplnila jsem většinu místa náušnicemi a zbytek perličkami a květinkou do vlasů.

 Jsem s ním tedy naprosto spokojená :-) nejlepší a nejpřehlednější věc na světě na náušnice :-D
 Kdyby někdo sháněl tuhle bezvadnou věc určitě bych doporučila Six, ve kterém jsem sehnala nebo I'am kde mají též na výběr :-), určitě byste našli i jinde, ale jelikož jsem z Liberce, extra na výběr tu není :-D
PS: Předem se omlouvám za kvalitu fotky, která není perfektní.
A co vy máte také zkušenosti? :-)


8 komentářů:

  1. stojan vypadá senzačně, už nějakou chvíli hledám nějaký, co by mi vyhovoval

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vybírala jsem opravdu dlouho :-) i barvou docela sednul :-)

      Vymazat
  2. great idea!

    http://www.sincerelyval.com

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :-)
      I will follow you :-)
      Maybe we will follow through gmail :-)

      Vymazat