1. července 2013

Moje oblíbené laky na nehty + recenze

Jsem zpátky se svým dalším příspěvek, který jsem se rozhodla zaměřit na laky, protože jsem naprostý blázen do laků. Pokaždé si z kosmetiky musím koupit aspoň jeden lak. Teď jsem si udělala radost a  nakoupila pár laků se kterými jsem vážně spokojená. Moje sbírka bude opět o něco větší :-)
Níže je mé hodnocení.
read more


odleva první - značky Avon, odstín - turquoise pop

 plusy: - výrazná tmavější barva
          - stačí jedna, dvě vrstvy
          - snadné odlakování
          - výdrž
 mínusy: - pro mě nevyhovující aplikátor
             - ačkoliv píší rychleschnoucí, rozhodně to tak nevypadalo
spokojenost: 8/10

odleva druhý - značky Essence - colour & go, odstín - mint

plusy: - barva
         - aplikátor
         - snadné odlakování
         - cena
mínusy: - výdrž
            - barva je trošku perleťová
            - musíte nanášet více vrstev
spokojenost: 9/10

odleva třetí - značky NYC, odstín - 325 Raindrop

plusy: - naprosto krásná barva
         - aplikátor
         - snadné odlakování
         - rychleschnoucí
         - výdrž
mínusy: - nanášení více vstev
spokojenost: 10/10

Veprostřed - značky: Essence - nail art twins , odstín - 07 chuck

plusy: - úzký aplikátor
          - stačí nanést 1-2 vrstvy
          - krátké čekání na uschnutí ačkoliv není rychleschnoucí
mínusy: - výdrž
            - nesnadné odlakování
spokojenost: 8/10

Třetí zleva - značky: Four seasons, bezbarvý vytvrzovač

Naprosto vyhovující ve všem 10*/10

První a druhý zprava - značka: Maybelline, odstín první zprava 150, druhý zprava 06

Naprostá spokojenost opět, nemá žádné mínusy! 10*/10

                   

Máte nějaký z těchto? Jak jste s nimi spokojený vy? :-)

4 komentáře:

  1. ja mám veľmi rada essence laky, a aj ked maybelline mi vydrží dlhšie nepáči sa mi až tak ich škála lakov a schnú mi dlhšie ako tie od essence:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každýmu vyhovuje něco jiného :-)
      obě značky laků jsou super :-)))

      Vymazat
  2. ten mintový je úžasný <3 dneska jsem si koupila podobný, akorát od NY, tak jsem zvědavá, jak bude vypadat na nehtech :)
    jinak bych chtěla moc pochválit design! skvělý :))

    http://www.fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad s ním budeš spokojená :-) pak přidej fotky :-))
      děkuju moc :-)

      Vymazat