4. července 2013

Fotografický den

Zdravím,

dnes proběhlo focení mého nového outfitu. Takže jsem měla úplně skvělý den. Velice mě poslední dobou zaujaly šortky s vysokým pasem, nemohla jsem odolat a musela jsem vyrazit na shopping day, pořídila jsem tyhle vysněné šortky, kterým jsem naprosto podlehla . sladila s ostatními věcmi a vyrazila na focení. Přikládám dnešní outfit.

A jaký jste měli den vy? A váš názor na tento outfit a vysoké šortky?

read more



















Coat - H&M
T-shirt - New Yorker
Short - New Yorker
Boots - Deichman
Earrings - I'am
Watch - Calvin Klein




20 komentářů:

  1. Krásné fotky :)
    Ty kratásky jsem si chtěla taky koupit, ale ségrami řekla, že jsou moc strakaté a dělaj mi velkej zadek :D:D:D


    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí druhou GIVEAWAY, ve které výhyrkně vyhraje MSM (přípravek, který zrychluje růst vlasů).

    OdpovědětVymazat
  2. Awesome photos!
    Awesome model!
    Awesome outfit!

    OdpovědětVymazat
  3. strašne sa mi páčia tie kraťase!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice shorts!

    Brigita,
    http://lostinpattern.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. you are looking lovely...you look more beautiful while smiling...lets follow each other
    http://thegirlsgallery.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. looking so amazing i realy love this post
    I waiting you on my blog!
    NEW POST -> Tr3nDyGiRL Fashion Blog

    OdpovědětVymazat
  7. following you, now you: http://miraclefooorever.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  8. I always want to try to wear pants that high, but it always felt less confident ._.
    <3
    I really like the scenery in all your pictures and your style of course with a very good! Love it!

    Come visit my blog, hopefully you also want to comment on my blog :)

    xx
    mickody.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Definitely try trousers with high waist, it looks pretty :-)
      Thank you
      I visit your blog :-)

      Vymazat