31. července 2013

Seriály

Zdravím všechny své čtenáře a návštěvníky blogu,
omlouvám se, že mi tak dlouho trvalo napsat článek, potřebovala jsem další inspiraci ke spoustě věcem, článkům, atd..
Začátkem Června jsem začla koukat na Gossip girl neboli Super drbnu a nemohla jsem se od toho odtrhnout ve dne ani v noci, asi jako každý, který se stane závislý na svůj oblíbený seriál..
Uběhlo pár měsíců a seriál s 6 sériemi po 24 dílech mám dokoukaný, což mě strašně mrzí, jsem na něm úplně závislá, snažila jsem se něco najít nový seriál se stejnými herci, bohužel nic, kde by měli hlavní roli.. Každopádně seriál 100% doporučuji :-)
Napadlo mě napsat vám o radu, který seriál se vám líbí, jak tak chodím po blogách, viděla jsem, že spousta blogerek kouká na Pretty little liars, bohužel mě to extra nezaujalo.. Nedávno jsem od kamarádky slyšela Carrie Diaries, je úplně nový a má zatím 13 dílů, tak na něj chci koukat až dýl, abych si to hned nevyčerpala.
Tak piště piště :-))

Vaše Michelle

4 komentáře:

  1. Heehee, I became terribly addicted to Gossip Girl when it was first on. It is hard to stop watching once you begin! :)

    http://dresseduplikealady.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, taky jsem začala koukat, ale jsem teprve u 3 série :) Doporučuju Upíří deníky (milujuu), The Lying game (od autorky PLL) a Secret Circle. Carrie je super a PLL miluju :) Awkward je taky celkem dobrý ;)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem nakonec začla koukat na PPL a musím uznat, že opět úchylka :-D

      Vymazat