8. července 2013

Nákupní den

Zdravím své čtenáře,
o víkendu jak jsem již psala jsem nakupovala a pořídila jak jinak než skvělý věci.
Jako první pořízená věc byla v DM drogerii, ale mají ho i v Rossmannu, dlouho hledaný suchý šampón, který bude splňovat, to co suchý šampón splňovat má, přes všechny recenze jsem vybrala suchý šampón od Schwarzkopfu - Schauma - Cotton fresh okolo 100,-  a kvalita je naprosto skvělá, vlasy se krásně lesknou a příjemně voní, určitě bych ho všem doporučila!
+ přidávám k fotce náramek, který jsem koupila v Lindexu, také okolo 100,-
Dále jsem v Cropp townu pořídila svetřík s úžasným vzorem, který jsem si naprosto zamilovala a určitě vám doporučila ať se jdete podívat na nové kousky :-)
To je odemě dnes vše, v dalším příspěvku bude pokračování :-)

Jaký suchý šampón používáte vy a jak jste s ním spokojený? :-)

2 komentáře: