9. července 2013

Černo-hnědý outfit

Zdravím všechny mé čtenáře,
dnes přidávám outfit narychlo focený a v horší kvalitě, za kterou se všem moc omlouvám.
Jak jsem již psala v http://thevoguebyme.blogspot.cz/2013/07/shopping-day.html , že přidám další věci.
O víkendu jsem si dále koupila kabelku a mokasíny viz. níž
-Kabelka  má velké úložné místo, což je pro mě naprostý plus, snad každá holka/žena zná, jak moc věcí musíme brát s sebou, aniž bychom je potřebovali, ale je naprostou nezbytností si je vzít. Poté doufáme, že kabelku zavřeme :-D a všechno stihneme co nejrychleji, protože většinou nestíháme :-D.. Ale musím uznat, že naprosté mínus je také to, že pak věci v takové velké kabelce lovíme hodiny :-D..
-Mokasíny, které jsem sháněla už dlouho, takové jaké se mi líbí. Musím tedy říct, že jsem měla obrovskou kliku a chytla jsem poslední pár, který mi naprosto sednul :-) a jako nezbytnost do mokasín, ale nejen do nich, jsem si pořídila odlehčovací vložky do bot. Úžasná věc, vložky tlumí náraz, jsou protiskluzové a úplně pohodlné, snad každý den se těším, kdy si je opět obuju. Vložky zároveň drží nohu, aby nespadla klenba, tudíž vás pak nebolí záda ani nohy. Takže naprosto vhodný do práce či na nákupy :-D :-) Výhodou je, že se můžou přendavat do jiných bot. Pořídila jsem je v Deichmannu a mají tedy veliký výběr :-)
Jak se vám tento outfit líbí? :-)

Náušnice/Earrings - I'am
Tílko/Vest - Gate
Šortky/Shorts - Pull&Bear
Mokasíny/Moccasins - Cropp townNáramek/Bracelet - I'amKabelka/Handbag - Cropp town
Pásek/Belt - Lindex

10 komentářů: