26. září 2013

Vše s růžemi

Ahojky,
Venku se pořád počasí nelepší a ve škole to taky není zrovna 2x zábava, nehledě o tom, že vážně není ani čas přidávat články tak často což mě mrzí.
Alespoň něco mi udělalo  radost, konečně mi přišla alespoň první věci z Ebaye a nemohla jsem se dočkat až přidám článek, sice jsem chtěla přidat článek až mi příjdou všechny věci, ale nemohla jsem to vydržet.
Fotka není úplně ve skvělém prostředí vyfocená, ale ten můj milovanej kryt tam prostě vidět je!
Vážně si říkám, že jsem ulítlá na růže!
Máte rádi růže stejně jako já?


10 komentářů:

  1. mám rada ruže, takže tričko a kryt sa mi páčia moc:))

    OdpovědětVymazat
  2. So nice!

    Last fashion trend on: http://lowbudget-lowcost.blogspot.it/2013/09/anklet-trend-yes-or-not.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahhhh your cardigan is lovely! I'm in love <3



    www.hixvoltage.blogspot.sg

    OdpovědětVymazat
  4. great post!
    you've got a beautiful blog!
    would you love to follow each other?
    let me know on my blog :)
    xoxo
    Cecilia

    http://smilesavenue.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  5. Hi dear!
    Nice sweater and case, love flowers
    I'm following, wait for you on my blog
    xoxo

    OdpovědětVymazat
  6. looks very sweet with all flowers like this =D

    melodyofmywords.blogspot.com

    OdpovědětVymazat