21. září 2013

Podzimní wishlist

Zdravím,
omlouvám se, že jsem se dlouho neozvala, bohužel ve škole toho teď je až nad hlavu, pořád se na něco učím a nemám pomalu ani čas dělat něco jiného, ale doufám, že po příštím týdnu se to zase zmírní.

Dneska jsem se rozhodla přidat wishlist na podzim, i když už podzim 21 dní je pořád jsou věci, které bych ráda měla. 19. října budu mít svátek a 30. října narozeniny, tak teda doufám, že aspoň něco dostanu.

Jinak jsem si konečně objednala pár věcí z Ebaye, které by měli přijít příští týden, takže určitě bude článek.





1) Ultrabook - jelikož svůj starý notebook už jsem prodala, chtěla bych opět svůj notebook. Ultrabook má tu výhodu, že je lehký a úzký :-)
2) Kožíšková vesta - nejsem si jistá, jestli jí ještě tenhle podzim využiju, jelikož začíná být zima, tak abych si jí nepořídila do sněhu :-D.
3) Zrcadlovku - Nemusí to býz zrovna tahle, ale určitě bych si nějakou skvělou pořídila na focení outfitů, atd..
4) Děrované kozačky - Nemusí to být zrovna tyhle, ale určitě by se mi takovéhle nějaké na podzim líbili, hnědé nebo černé.
5) Kozačky z Ebaye - Po zdlouhavém hledání perfektních holínek, které jsem s mojí vybíravostí nevybrala, tak jsem začla koukat na kozačky a tyhle se mi zalíbily. Každopádně jsem opět našla podpatky, většina mých podzimních bot jsou podpatky, na kterých se také nedá chodit pořád :-D.

11 komentářů:

  1. Hi Michaela!

    Love your blog :) Thank you so much for your comment on our blog!
    Yes we would love to follow you and love it if you'd follow us back!

    Best Regards

    www.thesisteract-india.blogspot.in

    www.facebook.com/TheSisterActIndia

    OdpovědětVymazat
  2. Zrcadlovku bych si taky přála :) Koačky vyoadají pěkně a ta vesta je roztomilá :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě všechno vypadá skvěle, ale bohužel nejsem tak bohatá :-DD

      Vymazat
  3. I wish to have a camera like that one too!

    infinitefashion-ds.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat
  4. Posledné kozačky sú nádherné, určite si ich kúp. :)

    OdpovědětVymazat
  5. I love the things on your whishlist! Check out my post about the latest fall trends :) www.2dumb4nyc.blogspot.com/2013/09/falling-in-autumn-2.html

    xoxo, Anya

    OdpovědětVymazat
  6. thnx for the follow dear :)
    followed back with GFC.
    we can follow each other in Bloglovin too
    here - http://www.bloglovin.com/blog/3995807/giveaway-dose
    follow me and i will follow back :)

    OdpovědětVymazat
  7. Olá!!!, Deus te abençoe tenha uma semana maravilhosa, amiga amei o post, sucesso já estou te seguindo, Aguardando Retribuição.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat