2. září 2013

Glitrové nehty

 Zdravím, první školní den..
Na svůj první školní den jsem si řekla, že se odhodlám a konečně si po dovolený odlakuji nehty a nalakuji nově. Někde jsem zahlédla, že skvěle vypadají samolepky na nehty a neváhala jsem v drogerii měli pouze samolepky od Lóreálu, což jsem musela zkusit!
To je tak, když chytím večerní náladu na lakování nehtů, nalakuji si jeden nehet a už bych nejradši přestala, protože mě to nadšení pro lakování hned přejde, ale nakonec to tedy stojí za to, i když mají fotky horší kvalitu.
Líbí se vám tahle metoda?
Čtěte více a dozvíte se, co je k tomu potřeba + můj úlovek z dovolený.


K nalakování jsem použila lak od Rimmelu a třpytkový lak od Avonu, samozřejmě věřím, že by i jiné barvy vypadaly skvěle!A dále  jsem nalepila samolepky od Lóréalu, které se snadně přilepí ve třech krocích, které jsou zřetelně popsané.
Musím uznat, že samolepky bez žádného vrchního čí spodního laku drží, uvidíme jak dlouho.




 Dále jsem nakonec vyfotila můj úlovek z dovolené, jelikož miluji, když si z dovolené odvezu náramek!
Tento skvěle vypadá na ruce a díky barvě se hodí ke spoustě věcem.

2 komentáře:

  1. Pro mne trošku moc výrazní ale mám ráda tvuj blog. :)

    OdpovědětVymazat