6. září 2013

Vlasy a nehty

Zdravím,
jelikož jsem začala mít trošku závislost na lakování nehtů, nejsou tolik výrazný, ale vypadají docela dobře :-)
Poslední dobou dost sleduji tutoriály na nehty, rozhodla jsem se, že bych časem taky nějaký pro vás natočit, až to bude vypadat skvěle.
Omlouvám se za kvalitu fotek, jelikož nejsem doma a nemám s sebou foťák tak jsem musela zhoršit kvalitu, ale rozhodně jsem se těšila na tento článek.




A teď trochu z jiného soudku, s nehty jsem spokojená jsou silné a pevné, ale vlasy nedávno jsem se ostříhala a vlasy mám teprve po ramena, tak mi chybí ty účesy ty rozpuštěný vlasy každý den, teď je musím schovávat do culíků a drdolů :-(. Dokonce už jsem začala používat i masky na vlasy.
Četla jsem vaše recenze o přípravkách na vlasy, rozhodla jsem se vyzkoušet Biosil, někdo ho doporučoval a někdo ne, tak to musím vyzkoušet:-) + jsem koupila Bioaquanol U, takový olejíček, který vmasírujete do vlasů a měli by se zpevnit a vyrůst. Nebyly vůbec drahý tak uvidíme jak pomůžou.
Jsem vážně zvědavá, recenzi budu muset napsat minimálně za měsíc, tak snad ty co nad tím přemýšlí se rozhodnou a budou testovat se mnou.
Používáte některý přípravek na vlasy? Jak jste s ním spokojení?





↓ ČTI VÍCE  ↓




K použití kamínků, jsem zvolila kamínky od S-he jelikož už to žádná jiná značka v drogériích nedělá, časem si nejspíš objednám nějaké z netu.


Laky jsem zvolila od Essence a vrchní lak od Gabrielli Salvete.


Další nezbytnou nutností je pilníček na zarovnání nehtů a zdobítko, které mají pořád všude.



Žádné komentáře:

Okomentovat