7. září 2013

Nové nehty

Ahojky,

jak říkám mám úplnou úchylku lakování nehtů. Naposledy jsem s včera lakovala nehty a dneska jsem musela znovu. Zvolila jsem jednoduchý motiv. Snad se vám bude líbit.
Baví vás lakování nehtů?





 Jak na tyto nehty? Je to úplně snadné!
1) Nanést podkladový lak, je úplně jedno jaký. Já zvolila lak z lékarny vytvrzovač, Four Seasons, jsem s ním moc spokojená :-)
Podkladový lak volíme, abychom vyrovnaly nehty do stejné vrstvy a nalakování déle vydrželo:-)
2) Nanést lak na nehty s jakkýmkoliv odstínem a natřít aslespoň 2 vrstvy. Ja tedy raději volím rychloschnoucí.
3) Zdobítkem nanést na nehty kamínky.
4) Přetřít vrchním lakem na nehty a čekat čekat a čekat :-D
Rozhodně nedoporučuji tento vrchní lak od Gabrielli Salvete, udělali se mi na nehtech bublinky a vypadá to nepřirozeně.





Žádné komentáře:

Okomentovat