11. října 2013

Broskvové nehty

Zdravím,
tak jen krátce přidávám fotky nehtů, které jsem si teď dolakovala (jsou to moje nehty).
Jak se vám líbí? :-)

-Dále mi nezapomínejte psát otázky k tagu, který se chystám natočit - ZDE!!!
- přidávám, že je NOVĚ založen ask.fm najdete ho TADY (http://ask.fm/thevoguebyme) a můžete se ptát na cokkoliv :-)
- sledujte na FB





14 komentářů:

  1. Na mě jsou moc dlouhé, ale jinak je to krásné:)

    OdpovědětVymazat
  2. krásnučké :)
    pozývam ťa na giveaway o náramky šťastia :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne. Máš ich nádherné a zdravé, úplne vyzerajú ako gélové. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Mám je nádherné!:)
    já sama mám svoje přírodní nehty dlouhé, bohužel se mi před měsícem 3 zlomily, tak čekám až narostou a já opět budu moc opět udělat nějaké pěkné nehty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlomený nehty jsou zlo! Naprosto to nesnáším! :-D

      Vymazat
  5. Looks so cute. I like it.
    Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat