1. října 2013

Giveaway a nové oblečení

Zdravím,

na začátek chci opožděně vyhlásit výherkyni giveaway, kterou se stává Eliška Krupová, která odpověděla jako první, což se tentokrát vyplatilo. Elišce gratuluji a zasílám její výhru.



A teď k oblečení, opět jsem se neudržel při podzimním výprodejích a narazila na pár skvělých kousků, který stálo za to mít v šatníku. Když jsme u toho šatníku, dnes mě čeká pořádný úklid skříně, třídění na to co nenosím a nosím, takže se objeví večer další kousky na votocvohoz, takže pokud má někdo o něco zájem neváhejte



Jinak co je nového? Dostala jsem předčasný dárek k narozeninám, konečně můj milovaný notebook se kterým jsem naprosto spokojená už jen zrcadlovku na pořádný outfity a můj seznam elektroniky je kompletní



A co vy, nakupujete ve výprodejích? 






4 komentáře: