10. října 2013

Potřebuji vaší pomoc

Ahojky :-),
dneska jsem končila brzo ve škole, a tak jsem se opět koukala na tagy, který točíte. Rozhodla jsem se, že bych také konečně mohla natočit nějaký tag. Po přemýšlení mě napadlo udělat tag s otázkami, který mi napíšete do komentářů pod článek. O tom co vás o mně zajímá, či vám na blogu o mně chybí. Otázek by mělo být okolo 10-15.
Čím dřív mi otázky napíšete, tím dřív tag natočím, těším se na vaše komentáře.

Otázky piště do komentářů a nebo na ask.fm/thevoguebyme


Vaše Míša

2 komentáře:

  1. Tak mne na blogu nechýba nič, ale mala by som pre teba otázku- ako si sa dostala k blogovaniu a o čom najradšej píšeš. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší :-)
      Na otázku ti odpovím ve videu :-)
      Děkuji za komentář :-)

      Vymazat