6. října 2013

Růžové nehty

Zdravím,
Po delší době opět přidávám příspěvek a opět s nehty. Včera jsem doplnila svojí sadu na nehty a musela jsem si nehty nalakovat, jelikož už asi všichni víte, že je to moje "úchylka"
I když extra růžovou nevyhledávám, tahle barva se mi vážně zalíbila
Do článku jsem zařadila i hodnocení pomůcek/laků a po bodech jsem vám popsala lakování
Jakou barvu laku máte na svých nehtech nejradši? 




Výsledná práce :-)


 Pomůcky: 
1) Pilník
2) Třpytky
3) Zdobítko
4) Laky na nehty
5) Báze na nehtovou kůžičku
6)Urychlovač pro zaschnutí nehtů
 Laky na nehty:
1) Růžový lak od Avonu - poměrně rychlé schnutí, musela jsem nanášet více vrstev a i přesto je velmi průhledný. Ale rozhodně barva super :-)
2) Fialovo - stříbrné třpytky od Essence - jsou skvělý :-), jenom mě tročku mrzí, což je asi u všech třpytek , že se strašně špatně odlakovávají :-(
3) Lak, který dává nádech gelových nehtů ačkoliv gelové nemáte - dle mého zabírá:-) avelmi jsem si ho oblíbila!
4) Zpěvňovač nehtů od Four seasons - už jsem měla vytvrzovač laků od stejné značky a musím uznat, že je to nejlepší značka na nehty vůbec - sice mají jenom pečující laky, ale jsem s nima naprosto spokojená, nedělají bublinky, rychle schnout a vážně pomáhají nehtům. Tento lak jsem si zvolila jako podkladový :-)

 1) Kamínky, které mi konečně přišli z Ebaye - jsou na jedničku, ta cena za 3500 ks je naprosto výborná!
2) Pilník od Essence - vyhovuje :-)
3) Zdobítko na nehty - levné a plní svojí práci :-)


1) Báze na nehtovou kůžičku - dle mého extra neplní svojí funkci - balení dodělám, ale nejsem s ním moc spokojená.
2) Urychlovací sprej laků na nehty - Sice uschnou asi po 15-20 minutách úplně dotvrda, ale nechává na laku bublinky a nerovnost nehtů, čímž mě vážně zklamal, balení dodělám, ale poohlídnu se po jiném!
Můžete mi napsat do komentářů jaký máte vy a jak jste s ním spokojený :-)



4 komentáře:

  1. vyzerá to veľmi pekne! :)
    ja čakám kedy mne konečne prídu také glitríky z ebayu ale nejako sa im nechce prísť :D :(
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už teď delší dobu čekám na další glitry :-((

      Vymazat