4. ledna 2014

Denní líčení

Dneska jsem si připravila článek o mém denním líčení, tedy když zrovna nevyběhnu nenamalovaná nebo nezkouším jiné líčení. Tento foto návod je můj první, tak ho berte s rezervou a snad se budete těšit i na další.
Líčení jsem shrnula do bodů. Myslím si, že na mé volbě není nic neobvyklého a že ji používá skoro každá slečna/žena.


Na začátek jsem přidala moji fotku, když jsem nenalíčená, snad se mě nikdo nelekne. Na obličeji mi teď celkem dost řádí akné.


Než jsem se začala líčit, pleť jsem odlíčila a nanesla tonikum.

Krok 1:
V prvním kroku jsem na pleť štětcem nanesla make-up - Dermacol Elixir o kterém už jsem psala ZDE, kde píši i o dalších výrobcích. Make-up skvěle kryje, a tak zakryl i 3/4 nedokonalostí.
Tip: Pokud nanášíte make-up štětcem nezapomeňte ho umýt před každým líčením.


Krok 2:
Na pleť jsem nanesla pudr značky Gabriella Salvete o kterém též píši v minulém článku. Pudr mi s make-upem příjde naprosto dokonalý. Pudr nenanáším štětcem, protože mi více vyhovuje houbička uvnitř balení.


Krok 3:
Budu se opakovat, ale opět jsem použila výrobek z minulého článku, vím, že jsem o něm psala, že na pleti není skoro vidět, ale aspoň vypadá přirozeně.


Krok 4:
Tentokrát jsem použila stíny od NYC, který vytvářejí "kouřový efekt", stíny na fotce nejsou moc výrazné, ale ve skutečnosti vypadají tmaveji.


Krok 5:
Tekuté linky používám od Avonu, vydrží dlouho a dobře se mi nanáší štětečkem.


Krok 6:
V tomto kroku používám 3 druhy řasenek - první od Avonu prodlužuje řasy, druhá od Miss sporty zhušťuje  a poslední od Avonu rozčesávám řasy.


Krok 7:
V posledním kroku, už jen hydratuji rty a pro dnešek používám lesk od Avonu. Lesk či rtěnku vybírám podle toho co si zrovna beru na sebe. Jinak za mě mám raději rtěnky.
(stejně jako stíny - používám podle oblečení)


No a s líčením jsem hotova. Zabralo mi celkem 10 minut. Takže v klidu ráno stíhám.




Na závěr přidávám fotku na porovnání.







Používáte některý produkt? Jak se líčíte vy? 


10 komentářů:

  1. veľmi pekné líčenie, máš krásne oči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, za 10 minút? Tak to mne trvá podstatne dlhšie. Pekný článok, akurát pozerám po novom make-upe, takže prišiel vhod. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem to zkrátit, každý den mi to v koupelně trvalo minimálně 2 hodiny, což přítel nechápal :-D
      Určitě ho zkus :-)

      Vymazat
  3. Mně by to také trvalo dýl jak 10 minut :) dvakrát bych si vypíchla oko řasenkou a tužkou počmárala vše okolo, jen ne víčko :D :)
    http://lenkaungrova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mám na to více času pouštím si u toho ještě rádio a zpívám, takže se to protáhne :-D, ale většinou pospíchám, tak jsem to musela zkrátit. (I když to bylo dost složitý :-D)

      Vymazat
  4. Musím říct, že jsi moc pěkná holka i bez líčení, takže se těm deseti minutám vůbec nedivím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji, přece jenom se líčení nevyhnu (my holky:-D)

      Vymazat
  5. Tu tvářeknu od NYC mám také a jsem s ní celkem spokojená :) Jsi moc hezká, jen bych ještě lehce zvýraznila obočí a bude to dokonalé. :)

    Zvu tě na můj nový blog http://jasmine-lavender-life.blogspot.cz/ právě zde probíhá první giveaway :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi vyhuvuje, akorát ta barva no. Děkuji, zvýrazňovala jsem si obočí, ale od doby co chodím ke kosmetičce s obočím, to tolik neřeším, zabíralo mi to ráno nejvíc času :-D

      Vymazat