8. ledna 2014

Diář a kryty na mobil

Hezký večer!
Už bylo vážně na čase pořídit si nějaký "úkoláček" do školy, jelikož můj už zkrachoval na konci prosince, musela jsem konečně něco nutně vybrat. Ve volbě jsem dost náročná, i když jde jenom o diář (který stejně písmem zkazím už na začátku). Letos jsem výběr nechala na firmě Alby, která má každý rok nádherné diáře, bloky, atd.. Hrozně mě tedy diář potěšil svým jednoduchým designem, který je v puntíkovaném motivu. Pokud jste tedy ještě nepořídili, rozhodně stojí za to se podívat na letošní, které najdete dokonce i v drogerii Rossmann, což bych nečekala.
Musím dodat, že fotky jsou smíchaný!



Diář už jsem koupila a protože mi "papírnická nálada" zůstala vběhla jsem ještě do menšího papírnictví, kde jsem tedy objevila (pro mě) naprosto dokonalý motiv, bohužel to je jen linkovaný prázdný blok, takže si nejsem jistá, jestli ho v nejbližší době využiji.
Když si koupím nějaký krásný blok je mi škoda do něj psát, ale to je věc, která se doma rozhodně neztratí ještě k tomu školačce jako jsem já.


Na závěr přidávám mojí "úchylku", která se dostavila v poslední době s pořízením jiného mobilu. 



Jak jste na tom s diáři letos vy? Už nějaký máte? A kryty na mobil? Také jsou pro vás nepostradatelné?

2 komentáře:

  1. Já mám diáře od prosince a kryty na mobil také mám :) ale už se chystám na nějaké nové úlovky :)

    nicolexs.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi na tom lépe než já. Já nechávám všechno na poslední chvíli :-D

    OdpovědětVymazat