20. ledna 2014

Golden Rose Jolly Jewels #110

Dnes přidávám rychlý post o tohle skvělém laku na nehty. Určitě jste o něm už aspoň slyšeli nebo ho viděli, pokud jste přemýšleli jak bude vypadat na nehtech nebo jak se bude nanášet. Tak čtěte dál.

Golden Rose má nejméně 17 laků z kolekce Jolly Jewels. Na nějakém blogu, už si nevzpomenu název jsem ho viděla a strašně se mi zalíbil a náhodou jsem ho objevila v obchodu, tak jsem neváhala a vzala ho na zkoušku, protože tomuhle odstínu se nedá odolat.

 Lak má krásné červené a černé třpytky, které na nehtech vypadají nádherně. Podle mě je akorát málo pigmentovaný a musí se nanést aspoň 3 vrstvy, co si budeme většina laků se třpytkami není pigmentovaných, ale když si s ním vyhrajete, bude na nehtech vypadat opravdu krásně!
Tímto GR oceňuji, myslím si, že udělali vážně krásný lak!

Značka: Golden Rose
Odstín: Jolly Jewels #110
Výdrž: 5 dní
Schnutí: 3 minuty
Cena: 120,-
Obsah: 10,8 ml
Třpytky: Červené a černé
Aplikace: skvělá
Krytí: 3 a více vrstev

Doporučila bych: Určitě ano, barva je nádherná!


Máte ho doma popřípadě láká vás? Jaké další odstíny se vám líbí a jak jste s lakama od GR spokojeni?

16 komentářů:

  1. Krasna vesela farba!

    Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: Inak posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, že už to chtělo na nehtech veselou barvu :-)

      Vymazat
  2. Tento lak je fakt .. jedným slovom .. úžasný :O Vyzerá veľmi zaujímavo a páči sa mi ako si to skombinovala s červeným lakom na prstenníku
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle parádní lak vidím poprvé a už jsem se stihla zamilovat. Musí být můj! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Páni tak ten lak je parádní !

    OdpovědětVymazat
  5. parádny lak :) rada sledujem, krásny blog!!

    OdpovědětVymazat