13. ledna 2014

Nakoupeno: začátek ledna

Je tu Pondělí a s ním i nový článek. Jelikož mě poslední dobou baví psát o kosmetice, tak je tu další kosmetická recenze. Jak vidíte na fotce, v dnešní recenzi budu hodnotit lak na nehty, bázi pod oční stíny, korektor, make-up a kakaové máslo na ruce.
Připomínám moje hodnocení:
    - Naprostá bomba, další balení je už doma nebo ho v nejbližší době koupím.
        - Bavilo mě to, asi si koupím další balení znovu, ale ještě se kouknu po jiném výrobku.
            - Nic moc, balení dodělám, ale další už si nekoupím, maximálně ve stavu nouze.
                - Balení rovnou vyhazuji ani ho nedodělám a už nikdy nekoupím.

 AVON - lak na nehty - odtín ruby slipper - 12 ml (70-160 Kč)
Lak mi neskutečně sedl. Vybrala jsem si skvělou barvu, která na nehtech se třpytkami vypadá úžasně a ještě větší radost mám z toho jak rychle zaschne. Barva na nehtech s vrchním lakem vydrží 5-7 dní, což zní také příjemně.
   

DERMACOL - Báze pod oční stíny - 7,5 ml (100 Kč)
Báze vydrží celkem dlouho na očích. Musí se chvíli počkat než zaschne a mrzí mě, že tolik nezvýrazňuje stíny.
 

ASTOR - korektor - odstín 001 light 7 ml (100 Kč)
Tenhle korektor, to je on! Dokonale mi sedl, sice je balení malinkaté a půlka z toho je vzduch, takže když poprvé vymačkáváte připadá vám, jako by ho někdo už používal. Nevadilo by mi ani, kdyby měl o trošku světlejší odstín. Ale kladně hodnotím to jak je tekutý a jaký má štěteček. Jelikož mám sušší pleť, naprosto mi vyhovuje a musím podotknout, že ho rozhodně nedoporučuji těm co mají mastnější pleť!
  
ASTOR - Make - up - odstín 101 Rose beige (290 Kč)
Dlouho jsem hledala make- up, který by mi nezvýrazňoval akné, pupínky a jiné nedokonalosti, tím, že by je vysušil a byl vidět strup, kde pupínek končí a začíná a také, že jsem ho našla a celkem brzy. Musím říct, že tomuhle make-upu zůstanu už navždy věrná! Na pleti se mi po něm nedělá akné a celkově mi příjde, že je lehký a krásně kryje! Pro mě to je make-up jak má být! Ale zase musím podotknout, že je jen pro sušší pleť!
   
AVON - krém na ruce s kakaovým máslem 100 ml (30 Kč)
Celkově mi přijde, že ty másla jsou prostě lepší! Úžasná cena za krásně vonící a vyživující krém, který uschne celkem rychle a ruce po něm jsou krásně hebký. Rozhodně stojí za to vyzkoušet!
   

No a konečně jsem se dostala k časopisu,. Lednové číslo si kupuji skoro v půlce Ledna, ale nevadí, aspoň se zabavím zítra cestou do školy.

Nakonec chci říct, že blog můžete najít i na facebooku TADY  (můžete najít i vlevo v panelu), rozhodla jsem se, aby jste věděli, když přidám článek a když bude nějaká aukce.


7 komentářů:

  1. The under eye base sounds fab, and I like the rich colour of the nail polish, xoxo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém je nejlepší !! Mám ho taky a úžasně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lak ale vypadá dobře, krásná barva!
    A ten Cosmopolitan si snad po dlouhé době koupím :D

    OdpovědětVymazat
  4. ten make-up používa moja mamina a občas si ho požičiam je dobrý :)
    pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o galaxy leginy http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat