7. ledna 2014

Rtěnky v poslední době

 Dneska jsem se rozhodla udělat článek o rtěnkách, které jsem v blízké době dostala nebo jsem si je pořídila. Dlouhou dobu slibuji tenhle článek, tak na něj konečně přišla řada! Rtěnky mi jsou o hodně přednější než lesky, takže pro mě bude i milejší o nich psát a udělat vám takovou menší Úterní recenzi. Než začnu hodnotit tak chci předem říct, že odstíny rtěnek můžou na fotkách vypadat leskle, ve skutečnosti jsou matné nebo málo lesklé.
 Tak jdeme na to!

Připravila jsem si pro vás nově stupnici:
    - Naprostá bomba, další balení je už doma nebo ho v nejbližší době koupím.
        - Bavilo mě to, asi si koupím další balení znovu, ale ještě se kouknu po jiném výrobku.
            - Nic moc, balení dodělám, ale další už si nekoupím, maximálně ve stavu nouze.
                - Balení rovnou vyhazuji ani ho nedodělám a už nikdy nekoupím.



























YVES ROCHER - odstín Grand Rouge (219-319 Kč, podle slevy)
Tahle rtěnka je v krásným tmavějším odstínu, nejen, že má třešňovou barvu, ale i tak voní..Je dlouhodobá a měla by vydržet 6 hodin. Rozhodně jsem si jí oblíbila. Tohle je moje druhé balení a rozhodně si pořídím další. První balení jsem dostala od známé, která ji měla v Ladyboxu, takže myslím, že vy co si ho objednáváte, jste určitě tuto rtěnku odzkoušeli.
   



RIMMEL LONDON - odstín 070 Airy Fairy (asi 88 Kč)
Tato rtěnka  u mě vedla dlouhou dobu už je to moje třetí balení, rtěnka není výrazná a spíš je do barvy rtů a asi proto jsem si jí oblíbila. Mohu jí nosit každý den a nevypadá to ani tak, že bych nějakou měla.Má nádhernou vůni, což je plus, ale přijde mi, že už mi na rtech není tolik vidět, takže jí používám méně.
  

 

ESSENCE - odstín 07 natural beauty , (60 Kč)
Rtěnku v ostínu natural beauty jsem si pořídila, protože "mojí" Rimmelku Airy Fairy neměli, tak jsem chtěla nějakou v podobným odstínu - "nenápadnou". Musím říct, že tahle je trošku do růžova a skvěle se hodí k modrým očím!
  




NYC - odstín 404 Air Kiss (50 Kč)
Tento odstín je spíš tmavější malina, pro mě skvělý odstín a úžasně volí, akorát mě mrzí, že vůbec nevydrží a při napití či soustu smaže rtěnku ve vnitřní straně rtů, takže to vypadá jako byste měli konturku. Což mě vážně mrzí, protože značku NYC jsem si úplně oblíbila.
 




H&M - odstín ?? (cena 70 Kč, sleva)
O tomhle 2v1 jsem psala TADY, znovu se tedy musím opakovat, prostě tenhle 2v1 je dokonalý v tom, že když nanesete rtěnku a na to dáte lesk tak to vypadá úžasně!
  

Máte nějakou rtěnku doma? Jste s ní spokojený? Jakou recenzi byste ocenili příště? 

2 komentáře:

  1. Všechny odstín jsou krásné, to se musí nechat, sáhla bych asi po všech co se barvy týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstíny jsou supr, kéž by všechny byly tak supr :-D :-/

      Vymazat