4. ledna 2014

Spotřebováno - listopad a prosinec 2013

Vzhledem k tomu, že jsem měla na blogu pauzu, napadlo mě připravit si článek o produktech, které jsem nakoupila a použila za měsíce listopad a  prosinec. 

VLASY


REGHAAR - vlasový aktivátor (Rossmann) 50ml = 50 Kč
 Jelikož mi teď poslední dobou vážně vypadávající vlasy a zkouším kde co, objevila jsem v Rossmannu tento vlasový aktivátor za 50 Kč, který jsem musela zkusit. Olejíček má skvělý dávkovač, celkem mi i voní a na vlasy mi vyhovuje, obsahuje spoustu vitamínů.

 Aktivátor je proti lupům a proti padání vlasů, proti lupům to moc neúčinkuje (můj názor), ale vlasy po něm nepadají už od třetího dne používání. Musímříct, že každý na něj má jiný názor, ale za sebe  DOPORUČUJI!



YVES ROCHER - šampón podporující růst vlasů 200 ml = 115 Kč

 Nejen, že mé vlasy vypadávají, ale také vůbec nerostou, taktéž to doháním různými přípravky. Když jsem si pořizovala odličovač, který je níže, viděla jsem i tento šampón, který mě zaujal a tak jsem ho koupila.

 Šampón slibuje odolnější pevnější a bohatší vlasy, které nebudou vypadávat. Pravdu mají v  tom, že vlasy budou pevnější a bohatší, navíc musím dodat, že i celkem příjemně přírodně voní. Akorát mi vlasy po šampónu padají snad ještě víc, a proto přípravek NEDOPORUČUJI!


PLEŤ



SEPHORA - voděodolný dvoufázový odličovač očních partií  125ml = okolo 200 Kč?
 Musím uznat, že oči krásně smyje, někdy občas zaštípe, když to přeženete s množstvím, ale plní svojí funkci na jedničku, jen mě trošku mrzí, že ho absolutně nemohu použít na pleť, jelikož je strašně mastný!

 Znovu si ho asi nepořídím, jelikož mám raději odličováky na pleť a na oči dohromady, ale pro ty, kdo používají odličováky zvlášť DOPORUČUJI!



AVON NATURALS - Peelingová maska s čajovníkem a okurkou  75 ml = 70 Kč?

 Maska je úžasná, má chladivý efekt a musím uznat, že mi vážně vyhovuje. Pleť je po něm hebká - asi jako po každé peelingové masce. Navíc je slupující, takže ji nemusím ani smývat. Za mě DOPORUČUJI!



GARNIER - čistící péče proti akné s aktivní složkou uhlí 150 ml = 100 Kč?

 Tento čistič jsem si koupila, protože mi ho každý doporučoval, ale mě tedy extra neoslovil, prý se projevuje, až po delší době, ale ani po měsící užívání nenastaly žádné zázraky, naopak mi na pleti ještě vyskákalo více pupínků. Navíc, když ho na pleti necháte déle jak minutu, máte pak úplně vysušenou pleť, tudíž doporučuji pouze lidem s vážně mastným obličejem, ale za mě NEDOPORUČUJI!



BIODERMA - minerální odličovací voda 500 ml + 500 ml = 485 Kč (zrovna akce jindy 500 ml = 485 Kč)

 Všechny blogerky a vůbec všichni lidi ho strašně propagují a doporučují, je tedy pravda, že skvěle odličuje, možná vyhovuje ostatním lidem, ale mě tedy ne, pleť je po něm vysušená úplně neskutečně, rozhodně další balení ani nevyužiji. Za mě NEDOPORUČUJI!


YVES ROCHER - odličovací voda s chrpou na obličej a oči 200 ml = 185 Kč

Sice skvěle odličuje, ale mám po něm úplně červenou pokožku, odličovák neuvěřitelně štípe, takže za sebe NEDOPORUČUJI!


DEKORATIVNÍ KOSMETIKA






BODY COLLECTION DOUGLAS - oční stíny - paletka 200 Kč
 Už dlouho se odhodlávám koupit si paletu stínů, ale až teď na ně přišla řada. Paletka má spoustu odstínů, tedy né až tolik, ale pro mě naprosto vyhovující. Pracuje se mi s ní dobře. Akorát mě trošku mrzí, že světlejší barvy nejsou moc vidět. Příště si raději koupím matné barvy, jinak si myslím, že bohatě stačí - normálnímu člověku.  Takže za sebe DOPORUČUJI!



H&M - lesk na rty a rtěnka 2 v 1 7 ml + 3g = 70 Kč
 Vyhovuje mi, že je v balení lesk i rtěnka, když si dáte rtěnku a na to lesk vypadají rty krásně a čerstvě, každopádně, rtěnka moc dlouho nevydrží ačkoliv je dlouhotrvající, rychle se smyje, ale naprosto miluji ten odstín. Za mě DOPORUČUJI!

NYC - dlouhotrvající fix na rty 3ml = 70 Kč

Fix jsem už dlouhou dobu chtěla vyzkoušet, každý mi ho doporučoval, říkala jsem si, že nemůžu vydržet, ale vydrží sice ne 16 hodin, jak fix slibuje, ale takové 3-4 hodiny určitě, i když pijete a jíte fix drží. Mám ho v odstínu Smooch Proof 494, tato barva mi naprosto vyhovuje. Jen mě na něm trošku mrzí, že rychle vysychá a vysušuje rty, ale určitě si ho znovu pořídím, tudíž DOPORUČUJI!



AVON - super shock max mascara - řasenka 10 ml = 100 Kč

 Ačkoliv jsem to nečekala, řasenka vážně prodlužuje řasy svým skvělým kartáčkem. Je to průměrná řasenka. Za sebe DOPORUČUJI!



NYC - tvářenka 8,1 g = 66 Kč

 Tvářenku mám v odstínu 654 Outside Café, barvou mi nijak extra nevyhovuje, protože u mě není skoro vidět, takže příště vezmu jiný odstín jinak mi vyhovuje, hezkým balením i skvělým štětečkem, který se hodí, když s sebou nemáte vlastní štětec. Za mě DOPORUČUJI! 



NYC - stíny 6 g = 90 Kč?

 Super paletka 4 barev. Barevně mi vyhovuje. Balení obsahuje i štěteček, který mi nevyhovuje, jelikož je malinký a špatně se s ním nanáší, ale na stíny mám svůj štěteček, asi jako každý. Stíny vydrží dlouho a jsou výrazný, takže za sebe DOPORUČUJI!


GABRIELLA SALVETE - pudr 9 g = 130 Kč

 Pudr má zrcátko a skvělou houbičku, což je velký plus. Koupila jsem si odstín 01 tudíž nejsvětlejší a vypadá přirozeně. Bez make-upu dost vysušuje pleť, mě hlavně v okolí čela - akné, ale s make-upem je to nejlepší duo. Za sebe DOPORUČUJI!


NYC - korektor 2,2 g - 50 Kč?

 Korektor mi celkově moc nevyhovuje, hodně vysušuje  hlavně a vrývá se do "vrásek" tudíž je například pod očima vidět, musíte ho rozetřít tak, až tam skoro nic není. Takže za sebe NEDOPORUČUJI!


DERMACOL - elixir make-up, spf 15  30 ml = 200 Kč

 Make-up mi sice příjde malinký, ale naprosto skvělý, dlouho jsem se rozmýšlela jaký koupit a tenhle vyhrál, sice je omlazující, což nepotřebuji, ale je to make-up tak jako tak omlazující neomlazující, má skvělou pumpičku, skvěle vyhlazuje a dobře kryje, to je to mě podstatný. Make-up rozhodně DOPORUČUJI!



VOŇAVKY 



Předem chci říct, že je těžké doporučovat a nedoporučovat vůně, každý je úplně jiný, co nevoní jednomu voní druhému, takže to berte s nadhledem. Je to takový můj názor na vůni.


AVON - slip into daring 50 ml = 400 Kč
 Vůně mi voní stejně jako v katalogu, naprosto svěže a elegantně, tuto voňavku jsem si vážně oblíbila. Za mě DOPORUČUJI!
*horní složky - šťavnaté ostružiny, frézie, lístky fialky,
*srdce vůně - fialka, růžové dřevo, orchidej,
*základ vůně - kašmeran, kosatec, ambra.

AVON - Célébre 50 ml = 200 Kč
Vůně voní úplně jinak než v katalogu, dost mě zklamala a asi jí ani nevyužiji, voní jako obyčejné vůně. Za mě NEDOPORUČUJI!
*horní složky - vodní meloun, brambořík, černý rybíz, pepř
*srdce vůně - vílá mangélie, frézie, jasmín, pivoňka
*základ vůně - cedr, santal, dubová kůra.

NIVEA - stress protect 50 ml = 80 Kč
Naprosto mi vyhnovuje a zůtanu u něj snad napořád. Skvělá vůně, skvělá cena a opravdu vydrží, sice nevím jestli 48 hodn - to bych bez sprchy nevydržela, ale celý den mi vydrží. Za sebe rozhodně DOPORUČUJI!

LANCOME - La Vie Est Belle  30 ml = 1000 Kč
V časopise jsem objevila vzoreček a moc se mi líbila. Po půl roce jsem ji dostala od přítele, úplně jsem zapoměla, že jsem ji chtěla, takže to bylo pro mě příjemné překvapení. Musím uznat, že je to snad nejlepší vůně co jsem kdy měla! Za sebe nejvíc DOPORUČUJI!
*horní složky - hruška, černý rybíz
*srdce vůně - květ pomerančovníku, jasmín, kosatec
*základ vůně - pačuli, tonka fazole, ořechy, vanilka

Celkem doporučuji 14 výrobků z 20 vyrobků.

Vyzkoušeli jste nějaký výrobek?

2 komentáře:

  1. Ta vůně od Lancome mě hrozně moc zajímá, všichni si jí chválí a já vůbec nevím, jak voní :) Musím to napravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně! Musím uznat, že voní i líp než ze vzorečku :-D

      Vymazat