9. března 2014

Outfit #13



Po dlouhý době opět zdravím :-),

jako každá blogerka, který chodí do školy, tak i já nemám moc času, i když se snažím, někdy ten čas prostě nevyjde. Po dlouhé době přidávám outfit, jelikož je poslední dobou vážně krásné počasí, nevydržela jsem to a musela jít něco nafotit. Tahle "zima" je mnohem mnohem lepší než ta opravdová. I když jsem se letošní zimu nedostala na snowboard (teda ještě se dostanu na výměnným pobytu v Německu, v zastřešený hale), vůbec mi to nevadí. Jsem ráda, že můžu postupně vytahovat ze svého šatníku jarní a letní kousky, protože chodit obalená jak stromeček už začínala být pěkná nuda.
Co říkáte na "zimu" vy? Jak se vám líbí outfit?








Brýle - Avon, Tílko - Gate, Kalhoty - Colloseum, Kabelka - Avon, Boty - Reserved, Vestička - Ebay

Žádné komentáře:

Okomentovat