26. března 2014

Spotřebováno - březen 2014

Zdravím,
Vím, že se poslední dobou omlouvám za svůj čas, ale vážně jsem ho poslední dobou neměla a ani moc inspirace ke psaní, recenzování, aj. Poslední dobou se přemlouvám k natočení nějakého videa, protože jenom články přijdou i mě dost "suchý", tak snad se k tomu co nejdřív dokopu. Byla bych ráda, kdyby jste mi napsali do komentářů o čem bych měla točit, co by vás bavilo a pokusím se podle toho něco natočit.
Za dobu co jsem tu moc nebyla se ani nic extra nedělo (až na to, že jsem asi 3tí týden doma nemocná), to "extra" se stane až příští týden - kdy jak jsem trošku zmiňovala jedu na výměnný pobyt do Německa - Dortmundu. Vím, že je to "kousek" od nás, ale i tak budu rozhodně dokumentovat a až se vrátím sepíšu vám článek - popřípadě něco natočím, tak snad se budete těšit.
Jinak zpátky ke článku rozhodla jsem se po delší době opět zrecenzovat pár výrobků. Článek jsem rozdělila do tří částí - nehty, dekorativní kosmetika a pečující kosmetika. Tak se pustím do toho! :-)

    - Naprostá bomba, další balení je už doma nebo ho v nejbližší době koupím.
        - Bavilo mě to, asi si koupím další balení znovu, ale ještě se kouknu po jiném výrobku.
            - Nic moc, balení dodělám, ale další už si nekoupím, maximálně ve stavu nouze.
                - Balení ani nedodělám a už nikdy nekoupím.


Nehty
Essence - odstín: 23 million dollar baby  8ml = 50 Kč
Krycí lak s efektem třpytek mě zaujal už ve stojanu, tak jsem si řekla, že ho zkusím. Jelikož tam třpytek není hrouda, úzký štěteček nanese pouze pár třpytek, takže pro nějaký výrazný efekt to není! Ale co se dalo čekat, nikde neslibuje, že by to mělo zakrýt celý nehet třpytkami. Takže nemůžu odsuzovat, ale mě bohužel neoslovil.  
Catrice - odstín: 03 shooting star  10ml = 85 Kč
Tak tyhle laky od Catrice jsou naprostá bomba! I Když mají opravdu velký štěteček a když nehty lakujete u posledních 2-3 nehtů už začíná trošku "vysychat" a těžce se pak nanáší, ale kvůli tomu nádhernému efektu a barvě se to dá odpustit!    
Maybelline - odstín: 77 (světlounce růžová) 7ml = 70 Kč
Tak o téhle řadě už jsem psala! Tady není co řešit! Naprostá spokojenost!    

 Dekorativní kosmetika
Avon - CC cream - odstín: Ivory 30ml = okolo 200 Kč
Totální zklamání! Tenhle CC krém beru jako největší propadák, který snad doma mám. Jelikož CC krémy byly strašný hit, tak jsem si říkala, že to taky zkusím, ale kdybych věděla, že to bude taková katastrofa ani o tom nepřemýšlím! Vůbec nekryje, dělá ještě větší nedokonalosti a nerovnosti. Vážně KATASTROFA! 
BRTC - Blemish recover balm 40ml = 580 Kč
Jelikož hodně z vás říkalo, jak je s tímhle BBčkem spokojená, tak jsem si koupila menší verzi, kdyby mě neoslovilo. Voní po tea tree, což je pro mě příjemný, není určený pro mastnou pleť a celkem dobře kryje, ovšem slibuje zlepšení pleti, což absolutně nezlepšuje! Nepřijde mi to jako úplný zázrak, ale klidně bych si další balení koupila, kdyby nebyl tak drahý!   
Rimmel london - odstín 130 oxford street fuchsia 4g = 120 Kč
Rtěnka, která má o 70% zlepšit hydrataci. Pigmentace, vůně, hydratace i odstín rtěnky je naprosto úžasný!!!! Trošku mě mrzí, že vůbec nevydrží, ale stejně jsem se do té rtěnky zamilovala!    
Essence - paletka stínů - odstín 01 nude 8,5g = 100 Kč
Vím, že hodně z vás psalo, že stíny jsou super. Pro mě nejsou špatný, pigmentace je průměrná, nanášení trošku horší - nejsou úplně máslové, ale to se ani nedá čekat! Podle mě není zase tak špatná!  
Avon - Aerovolume  7ml = 120 Kč
Avon z téhle řasenky dělá naprostý BUM! Mě, ale naprosto nevyhovuje. Voní jako všechny řasenky od Avonu - což znamená stejné nebo podobné složení, takže jediný co by jí zachránilo kartáček, ale ani tomu se tak nestalo. Čekala jsem, že to nebude hit, ale že to bude až takový propadák to opravdu ne. Slepuje řasy, nevydrží na řasách, drolí se, je "suchá" 
Avon - tužka na oči  1,6g = 200 Kč
Pro zvýraznění musíte udělat více vrstev, Není vysouvací, takže jí mám tak do týdne pryč, což mi přijde docela předražený za takový trošek. Každopádně barva hezká a složení je super, stíny jsou máslové a krásně se nanáší   
Essence - tužka na oči pro zvětšení očí - odstín 01 nude 1,41g = 55 Kč
Tužka mě příjemně překvapila. Krásně se nanáší, barvu to má jakou má mít! Určitě doporučuji!    
Pečující kosmetika
Garnier - čistící péče 150ml = 140 Kč
Píšou o tom jako kdybych měla mít do 3 dnů pleť bez akné, ale rozhodně to tak není a to je i samozřejmě nemožné. Ačkoliv jsem tomu dala šanci a vypotřebovala ho skoro celý (vydrželo to asi měsíc a půl) na pleti mám pořád akné. Rozhodně mi to nepřijde jako nějaký zázrak. Ale pleť to celkem vyčistí - aspoň mám takový pocit. Nedoporučuji na citlivou a suchou pleť!  
Avon - clearskin čistící pěna 150ml = 80 Kč
Měla by pomoc na akné - používám ji asi 2 týdny a nepřipadá mi, že by moje pleť byla nějaká jiná. Každopádně pleť dočistí.
  
Capillan - vlasový aktivátor 200ml = 82 Kč
Píší, že je to česká přírodní kosmetika a že je výrobek z bylinek. No vůni má po alkoholu, takže mi to zase tolik přírodní nepřijde. Vlasy po něm nerostou a lupů se nezbaví, ale nemastí se po něm tolik vlasy. Vždy si musím mýt vlasy každý den, teď mohu po 2-3 dnech.
   
Avon - Krém na paty 75ml = 70 Kč
Paty to nezjemní ani nevyhladí, ale skvěle hydratuje. Obyčejný krém, který extra nevoní.
  
Avon - planet spa - obnovující pleťový krém s výtažky z černého kaviáru 75ml = 150 Kč
Pro mě naprostý zázrak! Po odlíčené a vyčištěné pleti namažu na noc krém a ráno mám nádhernou vyživenou pleť! Hlavně, když si rýpám do akné, pleť pak nemám červenou a do ráda (podle velikosti) je pupínek pryč! Už kupuji další balení! Opravdu doporučuji!
    
Avon - ochranný pleťový krém 75 ml = 80 Kč
Nádherná vůně granátového jablka. Pleť po něm je trošku mastnější. Takže doporučuji spíše suché pleti k hydrataci. Extra mě nezaujal, ale funkci plní. 
  
Máte nějaký produktu? Jste s ním spokojený?

Žádné komentáře:

Okomentovat