29. dubna 2014

8-mi týdenní výzva 2 část

Zdravím,
Musím uznat, že trénink byl včera zabijácký, ale snad si brzy zvyknu. Dnes přidávám část, která je zaměřená na nohy a bříško.
2. den tréningu - nohy + bříško
NOHY:
Výskoky ze dřepu - 2 série po 3-5 opakováních (pauza 30 sek.)
Tlaky s nohama - 3 série po 20 opakováních (pauza 30 sek.)
Extenze kvadricepsů - 3 série po 25 opakování /superset s/ zakopávání vleže - 3 série po 25 opakováních (pauza po sérii 30 sek.)
Rumunský mrtvý tah - 3 série po 25 opakováních (pauza 30 sek.)
Výpony ve stoji - 3 série po 10 opakováních /superset s/ výpony vsedě - 3 série po 30 opakováních (pauza po sérii 30 sek.)
BŘICHO:
Zvedání pánve - 3 série do selhání /superset s / zkracovačky s vytáčením - 3 série do selhání (pauza 30 sek.)

Vysvětlivky:
superset = první cvik docvičíš a druhý jedeš hned potom, bez pauzytlaky s nohama = legpres (vysvětlení: ZDE)
extenze kvadricepsů = předkopávání (vysvětlení: ZDE)
zakopávání vleže = vysvětlení ZDE
rumunský mrtvý tah = vysvětlení ZDE
výpony ve stoji = vysvětlení ZDE
výpony v sedě = buď existuje přímo stroj a nebo bez stroje ZDE
zvedání pánve = tento cvik zná každý, kdo ne tak ZDE
zkracovačky s vytáčením = klasické zkracovačky, akorát s vytáčením do boku (vysvětlení: ZDE (bez míče) )

Jaký byl Váš první den tréninku?

3 komentáře:

  1. Zdravím, můžeme dát vzájemné sledování, líbí se mi tvůj blog! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. uff, to je motivácia :D Snad zacnem odzajtra ? :)) Musím, lebo leto je čoskoro tu :) Nech sa darí :)) sledujem ťa :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad v tom nebudu sama! :D
      Děkuji :-) já tebe!

      Vymazat