3. května 2014

4.5

Přeji všem krásný sobotní den,
Doufám, že prázdniny jste si užili pořádně a pokračujete víkendem. My jsme sice volno v pátek neměli, protože budeme končit o týden dřív (dělají novou fasádu školy), ale já si to volno udělala. Přítel nebydlí zrovna blízko školy a nechtělo se mi kvůli 3 hodinám jet takovou dálku. Ale co, aspoň jsem si chvíli od školy odpočinula!
Dnešní článek je neobvyklý, ale počasí není zrovna nejlepší, a proto jsem vybrala pár obrázků a gifů ke zlepšení sobotní nálady. Zítra má opět vylézt sluníčko, tak snad všechny blogerky vytáhnou foťáky a půjdou fotit super outfity, jako se chystám já :-)
Ještě jsem chtěla říct, že kdo má aplikaci Portmonka (více ZDE) ve svém mobilu, má do Neděle 1+1 lístek zdarma v síťi Cinestar :-)



















Máte to tak stejně?

13 komentářů:

  1. Hned první gif mě vystihuje. Když vidím horor bojím se vůbec pohnout :D A teletubbiesek je stejně nejlepší :-))

    OdpovědětVymazat
  2. haha, některé mě opravdu pobavily, je to takový netradiční příspěvek :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvelé gify, väčšina ma úplne vystihuje. Veľmi ma pobavili. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, taky mě uplně vystihnuji! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super gify zasmiala som sa :D super blog :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi som sa pobavila na tých gifkách, super! :D

    OdpovědětVymazat
  7. :D gify moc dobrý! :D.

    www.laleitr.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Super, pobavila jsem se - tyhle obrázky a gify jsou dobrý trik na zlepšení nálady. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. suhlasim s Vivi :D taketo gify su uplne super a vo vacsine situacii to beriem uplne rovnako :)
    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat