1. května 2014

8-mi týdenní výzva 3 část

Ahoj,
odpožděně přidávám třetí část 8 týdenního plánu proti tukům.
V dnešní části plánu se zaměříme na ramena a trochu i na bříško.
RAMENA
-výhozy od ramen na stroji Smith 2-3 série po 5 opakováních (pauza 30 sek.), pokud stroj Smith ve vašem fitku není, či se bojíte vyhazovat činku do vzduchu (není to zrovna moc bezpečný) doporučuji tlaky s jednoručkami na ramena -  2-3 série po 5 opakováních (pauza 30 sek.), pokud pojedete přímo takhle, vezměte si větší váhu.
-přitahování činky ke krku - 3 série po 6-8 opakováních /superset s/ upažování s jednoručkami - 3 série po 20 (pauza po sérii 1 min.)
-upažování v předklonu - 3 série po 25 opakováních (pauza 30 sek.)
BŘICHO
-zkracovačky s kladkou - 3 série po 10 opakováních (pauza 30 sek.)
-úklony s horní kladkou - opět doporučuji obyčejné úklony (na každou stranu 20 opakování) 3 série po 20 opakováních (pauza 30 sek.)

Vysvětlivky:
-tlaky s jednoručkami na ramena = návod : ZDE
-přitahování činky ke krku = návod: ZDE
-superset = první cvik docvičíš a druhý jedeš hned potom, bez pauzy
-upažování s jednoručkami = návod: ZDE
-upažování v předklonu =-návod: ZDE
-zkracovačky s kladkou = návod: ZDE ( musíte cvičit břichem, né rukama!)
- úklony =návod: ZDE

 
Dotazy do komentářů či na ask :-)

Jak jste si užili čarodějnice? :-)

4 komentáře: