8. května 2014

Můj jarní/letní wishlist

Všem přeji krásný sváteční den,
Dnes přidávám můj jarní/letní wishlist. Je tedy trošku víc v "barbie" barvě, protože mám doma samé černé a hnědé věci a můj šatník by potřeboval trošku zpestřit. Jinak jsem si konečně (nejspíš) našla brigádu, takže doufám, že to brzo bude doma.

1) Sportovní podprsenka Nike - Už dlouho koukám po nějaké, která by mi sedla a vážně prsa držela. Celkem pěknou jsem viděla v A3 sportu asi za 600,-. Ale určitě až pro ní půjdu, už tam nebude.
2) Sportovní šortky Nike - Ještě nemám sportovní šortky, které by byly na tělo a nádherný má zrovna Nike, jako vždycky.
3) Nude podpatky do špičky - Už v Německu jsem se rozhodovala zda si je vzít nebo ne, když jsem se rozhodla už je neměli, tak snad na ně zase někde narazím.
4+5) Moje oblíbený hnědý sako už mě přestalo bavit, chtělo by to něco výrazného, přesně jako jsou tyhle saka!
6) Nike free run - Těmhle kráskám se nedá odolat, už dlouho po nich koukám, ale po Liberci ne a ne sehnat a vždycky je zapomenu objednat. Tak snad už.
7) Světlý jeany - Sice doma mám světlých jeanů dost, ale střihy jsou hrozný a moje oblíbený jsem si stačila zníčit. Proto chci obyčejný klasický světlý rourky.
8) Černý křivák - Jó tak to už je můj sen asi celou zimu (na jaro), ale nemám šanci, nikde jsem nenašla opravdu křivák, který by se mi líbil nebo mi sedl. Líbil by se mi ten jak má látkový rukávy a kožený zbytek, ale zatím jsem ho ani neviděla. Pokud máte nějaký nápady, kde ho sehnat piště do komentářů prosím.

Co byste si přáli na jaro/léto vy? :-)

8 komentářů:

  1. tá 5tka- ružové sako - je totálne skveléééé <3 a nike podprsenky milujem :) škoda, že sú celkom drahé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Údajně by to mělo být H&M, ale nevím jak staré to je:/
      Přesně :/

      Vymazat
  2. Nike je moje nejoblibenějši sportovni značka, bohužel, ceny nejsou nejmenši a kdybych tam měla koupit vše, co potřebuji, musela bych asi vykrast banku :D. Takže zatim volim H&M, i když botky mam z Nike.
    Ty nude lodičky jsou dokonale, stejně tak světle džíny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, chtělo by to sponzora Nike :D
      Náhodou ty sport. věci v H&M nejsou špatný, ale možná, že něco se už podobá ceně od Nike :/

      Vymazat
  3. Lovely choices! The shoes are so pretty!
    I'm following you via gfc :)

    xo, Julia
    Blog | FB page | Twitter | Instagram | Tumblr | LookBook | Bloglovin

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný wishlist :-)! Jinak máš to tu vážně nádherné, klobouk dolů ♥.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat