2. května 2014

Ombré

Ahoj,
Vím, že bylo ombré hit asi před rokem, ale chtělo to změnu a protože jsem už dlouho přemýšlím o změně barvy vlasů, konečně jsem se do toho pustila!
Jelikož mě baví veškeré experimenty provádět doma, tak jsem se do toho pustila, po delším výběru jsem zvolila barvu od Loreálu - wild ombrés (cena: 170-230,-) Barva klasicky obsahuje zesvětlovací prášek, zesvětlovací krém, oxidační činidlosaplikátorem, závěrečnou péči, rukavice a navíc kartáček na nanášení barvy. Barva se skvěle nanáší přiloženým kartáčkem! Což je velký plus!

Jinak mi barva ani po 45 minutách, které jsou jako maximum na návodu nechytla, což mě dost zklamalo. Musela to zachránit stará klasika od Londy - lightener neboli zesvětlovač (cena: 80,-)

Trošku jsem se toho bála, ale barva krásně chytla po 45 minutách, sice jsem měla trošku rezavý konce, ale to ze dá už zesvětlit vždycky! Musím uznat, že jsem s barvou moc spokojená, nemám nabarvenou celou hlavu, takže mi ani nebudou odrůstat vlasy, což je skvělý, protože to úplně nesnáším a zároveň mám po dlouhé době opět změnu.
Přijde mi, že mi to vlasy nezničilo, nebo aspoň ne moc viditelně.
Fotky jsou focené bleskem, takže to vypadá trošku jinak než ve skutečnosti. Ve skutečnosti mám krásný rovnoměrný přechod. Pro více fotek můj instagram - ZDE

Láká Vás nějaká změna na vlasech? Která?

6 komentářů:

  1. Chytilo ti to veľmi dobre. Čudujem sa, že toľko ospevovaná ombé farba nechytila. Ale asi to už tak je, že tie produkty s veľkým počtom reklám, nie sú najlepšie. Každopádne, pristane ti to. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale trochu jsem se bála, po tom co nechytila ta první :/
      Jojo to máš pravdu, asi na tom něco bude!

      Vymazat
  2. Máš to skvelé! Aj ja sa chystám na ombré ale ešte nie som na 100% rozhodnutá :) A čo sa týka tvojho komentára na mojom blogu- som za vzájomné sledovanie. Vlastne hneď sa idem stať tvojím novým členom tak nezabudni aj ty na mňa :)
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-), pokud chceš změnu rozhodně do toho běž, vlásky ti to nezníčí :-)
      už tě sleduji

      Vymazat
  3. Už dlhšie rozmýšľam i ja nad ombré! :)

    A veľmi rada sa budem sledovať navzájom! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej mi pak vědět jak si se rozhodla a jakou barvu jsi zkusila (pokud nepůjdeš se kadeřnici) :-)
      to jsem ráda! :-)

      Vymazat