20. května 2014

Outfit #15 - nejleginy.cz

Krásný den,
Konečně se venku udělalo krásně, a tak konečně došlo na recenzi!
Naskytla se možnost spolupráce s internetovým e-shopem - NEJLEGINY.CZ. Po delším hledání - jelikož e-shop má spoustu produktů, jsem si vybrala TYTO LEGÍNY, spíše jeginsy.
Na začátku bych chtěla e-shopu poděkovat za skvělou spolupráci a hlavně za výbornou komunikaci!!

Komunikace s e-shopem byla výborná. A po zabalení byly legíny na naší poště za 2 dny.
Přišly klasicky hezky zabalené, bohužel obal byl pomačkaný, za to nemůže e-shop, ale pošta.
Po vybalení byly příjemné už na dotek, natož když jsem si je nasadila! Trošku jsem se bála velikosti, kterou jsem si objednala - S, ale skvěle mi padly!

Potěšilo mě, že i když jsou legíny černý, tak mají falešné přední a opravdové zadní kapsičky, takže legíny vypadají jako černé kalhoty - jeginsy.

Legíny jsem sladila s tílkem a s bílo-šedo-černým cardiganem. A obula jsem k nim mokasíny s hroty. Vše doladila kabelka a šátek.

Nejsem člověk co by něco chválil, kdyby mu to nesedlo spíše naopak jsem až moc náročná, proto opravdu e-shop i legíny doporučuji!!
Takže pokud nosíte legíny rádi, určitě si vyberete z velikého množství nějaké kvalitní na zmíněném e-shopu.

Nosíte rádi legíny, máte zkušenosti s e-shopem?
Tílko - Gate, Cardigan - H&M, Legíny - nejleginy.cz, Mokasíny - Cropp Town, Pásek - House

6 komentářů:

  1. legíny vypadají moc dobře, ale na outfitu se mi nejvíc líbí cardigan, ten je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja legíny nemám veľmi rada, ale tieto nevyzerajú tak...legínovo :D

    OdpovědětVymazat
  3. Sú vážne krásne. Potrebujem si nejaké čierne akurát kúpiť. :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  4. Leginy vypadaji opravdu dobre! :)


    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat