9. června 2014

Chorvatsko

Zdravím,
dlouho jsem se teď neozvala a důvod byl, že jsem to tak trošku neodhadla s balením kufrů, a proto jsem si řekla, že Vám napíši až budu v Chorvatsku, ale bohužel tam nebyla žádná wifi. Takže jsem musela vydržet než přijedu domů.
Asi si říkáte o jakém Chorvatsku mluvím, ti kteří mě sledují na INSTAGRAMU, tak si asi všimli fotek. Jeli jsme se školou na sportovní kurz na týden do Chorvatska.
Po 19ti hodinové cestě únavným autobusem jsme přijeli na ostrov - Mali lošinj do kempu Čikat. Celkem často navštěvovaný kemp. Počasí bylo nádherný , pršelo jen 2x ráno, ale hned dopoledne vylezlo sluníčko a bylo vedro.
Náš den začínal 3-4 km běhu a rozcvičení. Jelikož jsme jeli do chatek, kde jsme si vařili sami, tak jsme po běhu dělali snídani. Po snídani jsme měli venkovní aktivity tradiční i netradiční, což rychle uteklo, a pak nás čekal vařit oběd a jít se natáhnout k vodě. Abych byla upřímná voda byla celkem studená, co bych chtěla v květnu, ale plavat se dalo a byla nádherně průzračná a měla jsem radost, že nebyli ježci, i když trošku mi vadila kamenitá pláž. Snažila jsem se trošku potopit s brýlemi do vody, ale moře nebylo nějak barevné, jen klasickými rybkami. No a večer bylo volno, takže si každý představí co se dělo :D.
 bar u moře
 soutěž o nejlepší jídlo neboli náš cheesecake
























 nesměla chybět návštěva drogérky
















 další sbírka náramku z dovolený






Neskutečně jsme si to všichni užili a budeme na to vzpomínat hodně v dobrém!
Chystáte se někam na dovolenou? 

4 komentáře:

  1. Ja nejak chorvátstko veľmi nemusím...tento rok sa chystám možno do wellness ale aj doma pri bazéne je dobre :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky, musela to byť super dovolenka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :)))
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  4. fotky se povedly :), já sem tam byla nejspokojenější :)

    OdpovědětVymazat