16. září 2014

Black & Blue

Musím uznat, že ve výběru bundičky na podzim jsem dost vybíravá. Bundy jsou jedny z věcí na kterých by se vážně nemělo šetřit! Letos jsem opravdu prošla snad každý obchod a našla jsem tuhle krasavici v obchodě v kterém bych ji nejméně čekala. Naprosto jsem se zamilovala, přesně tenhle styl jsem hledala! Navíc jsem v obchodě zavadila očima na tuhle naprosto nádhernou kabelku, která byla poslední a musela být samozřejmě moje!
Víte jak to je, když si koupíte nějaký nový kousek ke kterému nemáte nic ke sladění, běháte po všech obchodech abyste k tomu něco sladili. Musím říct, že modrá barva vážně není barva prodejců, protože jsem nenašla nic jiného než košile, ale modrá košile nikdy není v šatníku nazbyt.
Jak se Vám dnešní outfit líbí? 











Košile - H&M
Pásek - Reserved
Jeany - H&M
Boty - CCC
Bunda - Orsay
Kabelka - Orsay

4 komentáře: