20. září 2014

My wishlist

Ahoj! 
Dnes přidávám můj wishlist původně podzimní, ale jak vidíte jsou tu kousky, které se mi budou hodit i jindy než na podzim. Mám takový pocit, že teď nic extra nutně nepotřebuji, proto je můj wishlist trošku dražší, protože to jsou věci, které bych si přála, kdybych nic jiného nutně nepotřebovala. Určitě by mi asi největší radost udělal mobil a jelikož teď dělám autoškolu a 30. října mi bude 18náct (a 19. října mám svátek) určitě i nějaké starší autíčko u kterého bych se nezlobila, kdybych ho někde odřela. Tak uvidíme co mi říjen nadělí.

1) Nikon 50mm f/1.8G - Luxusní objektiv pro outfitové fotky, který bych využila nejen na blogu.
2) Podzimní boty na podpatku - Který už dlouho potřebuji nové, ale v létě to pro mě nebyla taková nutnost.
3) Iphone 5s gold - K tomu asi ani není co dodávat.
4) Beltissimo longchamp - Kdyby byly peníze navíc určitě bych si jí pořídila.
5) Tangle teezer - Šetrný hřeben s krásným leopardím motivem.
6) Zlaté hodinky Guess/Michael Kors - Zlaté hodinky sice mám, ale hodinky Guess či Michael Kors by si přál snad každý.
7) Kabelka Michael Kors - Mezi kabelkama naprostý vítěz.
8) Trička Sinsay - Na tuhle levnou značku jsem narazila náhodou a májí krásné oblečení, určitě bych nějaký kousek od nich vyzkoušela.
9) Bilý nízký Coversky - Naprostá nezbytnost.

Co byste si přáli vy?

2 komentáře:

  1. Určitě bych si vybrala!! Kabelka Michael Kors by se mi také hodila a podobné botky na podzim také hledám, ale zatím marně!
    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat