15. října 2014

Na skok v Praze

Hezký večer,
minulý víkend jsem byla s přítelem a jeho bráchou v Praze. Náš plán byl navštívit rodinu a známé a samozřejmě jsme k plánu ještě naplánovali jet na EVL'S Prague, ale nakonec nebylo ani tolik času, a tak jsme rychle obešli pár krámu. V sobotu k večeru jsme jeli na Zličín, nevím jestli to je tím, že se snažím být poslední dobou "rozumná" nebo tím, že absolutně nic neměli, ale nevybrala jsem si vůbec nic. V neděli jsme pokračovali ve Fashion aréně, která mě dost zklamala, když jsme tam byli naposledy měli tam tak krásný věci, že bych tam nechala celou peněženku a teď?! Jediný co jsem pořídila bylo pár drobností v Claire's a penál v Roxy, ale nestěžuji si, aspoň jsem tolik neutrácela, to přišlo až potom(:D). Naprosto největší radost mi udělal Sinsay v centru na Černým mostě, centrum je mimochodem obrovský! Když jsme tam byli naposledy měli tam jednu uličku krámu a teď by nestačil ani den! Ale bohužel už bylo pozdě, tak jsme byli asi ve 3-4 krámech a musím uznat, že Sinsay si mě vážně získalo. Už když jsem dávala do wishlistu tričko Sinsay, věděla jsem, že to tam budu milovat!




Škrabošku na oči na spaní jsem si přála už dlouho, když jsem viděla tuhle, úplně jsem se zamilovala! Dále jsem přihodila tygrovaný naušnice a dvoje kruhy - klasika.



V Sinsay jsem si koupila tyhle krásný a pohodlný trička a tepláky, které se dají nosit i na běžné nošení třeba do školy. Pohodlnost nadevše (:D). Určitě se objeví v nějakém outfitu.


A na závěr nejlepší nápad, který kdy Nutella mohla vymyslet nebo spíš přebrat Coca cole - jména!! Čí kluk by nemiloval Nutellu. Maličkost, která udělá radost nejen příteli, ale i rodině a kamarádům. Nesměla nám doma chybět!

Už jste si taky pořídili Nutellu s jménem?
FB||INSTA

3 komentáře:

  1. tie tricka su uzasne!! tiez preferujem pohodlnost, hlavne do skoly :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné věci a ta nutella je skvělá!:D:)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  3. to tricko s golierikom je pekne :)Pozyvam na letnu GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat